Reklamačný poriadok

Máte problém s tovarom zakúpeným u nás v e-shope, alebo v kamennej predajni? Nie je nič jednoduchšie, než výrobok ktorý je v záručnej dobe reklamovať. Priebeh reklamácie by mal ideálne vyzerať takto: Telefonicky, alebo e-mailový nás informujte o závade alebo dôvodu reklamácie. Potom reklamovaný tovar zašlite kvalitne zabalené na adresu prevádzky, popr. fakturačnú adresu. Spoločne s kópiu faktúry, alebo iného daňového dokladu. V prípade že ste k výrobku dostali záručný list ten musíte pribaliť tiež. Dale je vhodné pripísať dôvod reklamácie, alebo popísať poruchu či inú kazovost výrobku. Môžeme Vám sľúbiť, že sa vynasnažíme, aby reklamácie vždy prebehla v dobrý prospech oboch strán.

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie